2/20/2008
Η Ελληνική Μπλογκόσφαιρα μου θυμίζει τον στρατό
2/20/2008 11:49:00 π.μ.
|
Αναρτήθηκε από
Nick Fassolas
Ποια είναι η ουσία των blog ?
Εκτός από έναν προσωπικό χώρο του καθενός όπου να μπορεί να προβάλει τις απόψεις του πάνω σε διάφορα θέματα που μπορεί να τον απασχολούν, τα blogs μπορούν παράγουν ειδήσεις και νέες ιδέες καθώς και να μεταφέρουν νέα προς συζήτηση.
Τα Ελληνικά blog όμως, έχουν καταντήσει φερέφωνα τον τηλεοπτικών καναλιών.
Τα περισσότερα έχουν μία κουτσομπολίστικη διάθεση κραξίματος των πάντων!
Σε σπάνιες περιπτώσεις θα βρει κανείς μια ωραία και ουσιαστική συζήτηση πάνω σε κάποιο θέμα. Και πείτε αν κάνω λάθος αλλά, ποιος είπε πως οι blogers θα πρέπει να ασχολούνται αμιγώς με θέματα που αφορούν την καθημερινότητα; Ή ποιος είναι εκείνος που αποφάσισε ότι όσοι κάνουν post σε ένα blog aggregator θα πρέπει να έχουν παρακολουθήσει τα posts των προηγούμενων πέντε μηνών για να μην κάνουν το «τραγικό» λάθος και αναρτήσουν κάποιο ίδιο θέμα;
Και λέω «τραγικό» γιατί ουαί και αλίμονο μην πέσει αυτό στην αντίληψη κάποιου «πάλιουρα» blogger! Θα σε κάνει ρόμπα! Ακριβώς όπως ο παλιός κάνει στον νέο στον στρατό.
Μην τυχών και κάνει κάποιος μια ανάρτηση που αφορά κάτι άλλο από την σκατό – καθημερινότητα που ζούμε, την έκατσε! μην κανείς ξεφύγει από τη Τήλε-μεταφερόμενη δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης; Πάει τον έφαγε η μαρμάγκα.
Οι ερωτήσεις που θέτω είναι οι εξής:
1. Μπορεί η ελληνική Μπλογκόσφαιρα να ξεφύγει από την κατάρα, την μιζέρια και τον εξευτελισμό που καθημερινά όλοι μας βιώνουμε στην ελληνική πραγματικότητα;
2. Μπορούν οι μπλόγκερς να μην μιμούνται τα λαμόγια της ενημέρωσης;
3. Μπορούν οι έλληνες μπλόγκερς να πάψουν να αντιμετωπίζουν τα blog ως κάποιου είδους επανάστασης απέναντι στο κατεστημένο χωρίς να δημιουργούν ένα νέο κατεστημένο;
4. Μπορούν αυτοί που το παίζουν «έμπειροι» να συνεισφέρουν πραγματικά και όχι να κράζουν αυτό που δεν ταιριάζει στην δική τους ιδέα για επανάσταση;
5. Υπάρχει περίπτωση ποτέ, να ξεφύγουμε από την ξεφτίλα της ελληνικής πραγματικότητας δημιουργώντας μια πιο ουσιαστική – έστω και εικονική – πραγματικότητα;
6. Με αφήνετε καλοί μου άνθρωποι να λέω, ότι θέλω και όποτε θέλω ακολουθώντας τους κανόνες ηθικής και αξιοπρέπειας που εγώ με το μικρό μου μυαλό καταλαβαίνω, χωρίς να με κάνετε ρόμπα προς δική σας ικανοποίηση;
Μα που είμαστε στο σχολείο; Ή στον στρατό; Εκεί που είναι σύνηθες το φαινόμενο των μπηχτών ή της απαξίωσης κάποιου άλλου για να φανούμε εμείς πιο έξυπνοι η πιο μάγκες.
Νομίζω πως ήρθε η ώρα να αφήσουμε τις μαλακίες και να πάρουμε στα σοβαρά την τεράστια δύναμη που έχουμε στα χέρια μας, ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί ρε... μπλόγκερς.
Υ.Γ: Ειλικρινά πιστεύω πως το υπόβαθρο για ένα ουσιαστικότερο Βloging υπάρχει. Ανάμεσα στο χάος των «θέλω να γίνω Μάκης στην θέση του Μάκη» μπορεί κανείς να ανακαλύψει διαμάντια, Blogers που γουστάρουν αυτό που κάνουν, που δείχνουν πραγματικά σε όλους μας την πραγματική αξία του μέσου. Δυστυχώς όμως είναι μόλις καμία ντουζίνα από αυτούς.
Υ.Γ 2: Τον εαυτό μου τον τοποθετώ εκτός ντουζίνας μιας και είμαι ουσιαστικά «νέος» μπλόγκερ.
Υ.Γ 3: Αν δεν έχετε κάτι καλό ή ουσιαστικό να προσθέσετε καλύτερα να μην το κάνετε ( το λέει και ο μπαμπάς του Ποδάρα στον «Μπάμπι» το cartoon (μέχρι και η κόρη μου το ξέρει αυτό και είναι 4 χρονών.)
Εκτός από έναν προσωπικό χώρο του καθενός όπου να μπορεί να προβάλει τις απόψεις του πάνω σε διάφορα θέματα που μπορεί να τον απασχολούν, τα blogs μπορούν παράγουν ειδήσεις και νέες ιδέες καθώς και να μεταφέρουν νέα προς συζήτηση.
Τα Ελληνικά blog όμως, έχουν καταντήσει φερέφωνα τον τηλεοπτικών καναλιών.
Τα περισσότερα έχουν μία κουτσομπολίστικη διάθεση κραξίματος των πάντων!
Σε σπάνιες περιπτώσεις θα βρει κανείς μια ωραία και ουσιαστική συζήτηση πάνω σε κάποιο θέμα. Και πείτε αν κάνω λάθος αλλά, ποιος είπε πως οι blogers θα πρέπει να ασχολούνται αμιγώς με θέματα που αφορούν την καθημερινότητα; Ή ποιος είναι εκείνος που αποφάσισε ότι όσοι κάνουν post σε ένα blog aggregator θα πρέπει να έχουν παρακολουθήσει τα posts των προηγούμενων πέντε μηνών για να μην κάνουν το «τραγικό» λάθος και αναρτήσουν κάποιο ίδιο θέμα;
Και λέω «τραγικό» γιατί ουαί και αλίμονο μην πέσει αυτό στην αντίληψη κάποιου «πάλιουρα» blogger! Θα σε κάνει ρόμπα! Ακριβώς όπως ο παλιός κάνει στον νέο στον στρατό.
Μην τυχών και κάνει κάποιος μια ανάρτηση που αφορά κάτι άλλο από την σκατό – καθημερινότητα που ζούμε, την έκατσε! μην κανείς ξεφύγει από τη Τήλε-μεταφερόμενη δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης; Πάει τον έφαγε η μαρμάγκα.
Οι ερωτήσεις που θέτω είναι οι εξής:
1. Μπορεί η ελληνική Μπλογκόσφαιρα να ξεφύγει από την κατάρα, την μιζέρια και τον εξευτελισμό που καθημερινά όλοι μας βιώνουμε στην ελληνική πραγματικότητα;
2. Μπορούν οι μπλόγκερς να μην μιμούνται τα λαμόγια της ενημέρωσης;
3. Μπορούν οι έλληνες μπλόγκερς να πάψουν να αντιμετωπίζουν τα blog ως κάποιου είδους επανάστασης απέναντι στο κατεστημένο χωρίς να δημιουργούν ένα νέο κατεστημένο;
4. Μπορούν αυτοί που το παίζουν «έμπειροι» να συνεισφέρουν πραγματικά και όχι να κράζουν αυτό που δεν ταιριάζει στην δική τους ιδέα για επανάσταση;
5. Υπάρχει περίπτωση ποτέ, να ξεφύγουμε από την ξεφτίλα της ελληνικής πραγματικότητας δημιουργώντας μια πιο ουσιαστική – έστω και εικονική – πραγματικότητα;
6. Με αφήνετε καλοί μου άνθρωποι να λέω, ότι θέλω και όποτε θέλω ακολουθώντας τους κανόνες ηθικής και αξιοπρέπειας που εγώ με το μικρό μου μυαλό καταλαβαίνω, χωρίς να με κάνετε ρόμπα προς δική σας ικανοποίηση;
Μα που είμαστε στο σχολείο; Ή στον στρατό; Εκεί που είναι σύνηθες το φαινόμενο των μπηχτών ή της απαξίωσης κάποιου άλλου για να φανούμε εμείς πιο έξυπνοι η πιο μάγκες.
Νομίζω πως ήρθε η ώρα να αφήσουμε τις μαλακίες και να πάρουμε στα σοβαρά την τεράστια δύναμη που έχουμε στα χέρια μας, ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί ρε... μπλόγκερς.
Υ.Γ: Ειλικρινά πιστεύω πως το υπόβαθρο για ένα ουσιαστικότερο Βloging υπάρχει. Ανάμεσα στο χάος των «θέλω να γίνω Μάκης στην θέση του Μάκη» μπορεί κανείς να ανακαλύψει διαμάντια, Blogers που γουστάρουν αυτό που κάνουν, που δείχνουν πραγματικά σε όλους μας την πραγματική αξία του μέσου. Δυστυχώς όμως είναι μόλις καμία ντουζίνα από αυτούς.
Υ.Γ 2: Τον εαυτό μου τον τοποθετώ εκτός ντουζίνας μιας και είμαι ουσιαστικά «νέος» μπλόγκερ.
Υ.Γ 3: Αν δεν έχετε κάτι καλό ή ουσιαστικό να προσθέσετε καλύτερα να μην το κάνετε ( το λέει και ο μπαμπάς του Ποδάρα στον «Μπάμπι» το cartoon (μέχρι και η κόρη μου το ξέρει αυτό και είναι 4 χρονών.)
Ετικέτες
Society
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δείτε Επίσης:
-
Τι θα συνέβαινε αν αύριο δεν υπήρχαν λεφτά; Θα πεινούσαμε; Ή θα έπρεπε να βρούμε έναν εναλλακτικό τρόπο να επιβιώσουμε; Αν τελείωνε αύριο το...
-
Πηγή : Kottke.org Σύμφωνα με τον Rich Skrenta , το Google κατασκευάζει ένα τεράστιο υπολογιστή με δικό του λειτουργικό σύστημα που όλοι στο...
-
ΠΗΓΗ: chain email Αν ποτέ κάποιος κλέφτης σας αναγκάσει να κάνετε ανάληψη από ένα ATM μηχάνημα, μπορείτε να ειδοποιήσετε την αστυνομία εισάγ...
-
Κάτι καινούργιο απο την Microsoft. Το Photosynth είναι μια καταπληκτική νέα τεχνολογία της Microsoft που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο που ...
-
Βλέποντας το Video απο την ταινία/Ντοκυμαντέρ του BBC "Planet Earth" Πέρνουμε αμέσως μια συγκλονιστική απάντηση στο ερώτημα "...
Ετικέτες
- Society ( 51 )
- world ( 19 )
- Interesting ( 16 )
- Technology ( 15 )
- General ( 14 )
- Humans ( 14 )
- Κοινωνία ( 14 )
- Enviroment ( 11 )
- Politics ( 11 )
- zeitgeist ( 9 )
- Web Design ( 6 )
- life ( 6 )
- universe ( 6 )
- The Venus Project ( 4 )
- culture ( 4 )
- nature ( 4 )
- Astronomy/Science ( 3 )
- Internet ( 3 )
- banking system ( 3 )
- hope ( 3 )
- music ( 3 )
- Αφύπνιση και Κατανόηση ( 3 )
- Οικονομικό Σύστημα ( 3 )
- Activism ( 2 )
- lifestyle ( 2 )
- love ( 2 )
- Κόσμος ( 2 )
- οικολογία ( 2 )
- Concert ( 1 )
- Crime ( 1 )
- Depeche mode ( 1 )
- Digital television ( 1 )
- Flash ( 1 )
- Jacques Fresco ( 1 )
- Mr.Freeman ( 1 )
- blog action day 2008 ( 1 )
- fun ( 1 )
- gadgets ( 1 )
- net neutrality ( 1 )
- niblog ( 1 )
- poverty ( 1 )
- respect ( 1 )
- rights ( 1 )
- thoughts ( 1 )
- vinyl ( 1 )
- Άνθρωπος ( 1 )
- Γνώση ( 1 )
- Ψυχολογική βία ( 1 )
- σχέσεις ( 1 )
Blog Archive
-
►
2011
(
9
)
- ► Δεκεμβρίου ( 1 )
- ► Φεβρουαρίου ( 1 )
-
►
2010
(
20
)
- ► Δεκεμβρίου ( 2 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 4 )
-
►
2009
(
17
)
- ► Σεπτεμβρίου ( 3 )
- ► Φεβρουαρίου ( 3 )
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
-
▼
2008
(
52
)
- ► Δεκεμβρίου ( 6 )
- ► Σεπτεμβρίου ( 2 )
-
▼
Φεβρουαρίου
(
14
)
- ΔΕΝ ισχύουν οι κλήσεις της Δημοτικής Αστυνομίας
- Blogs ο τρίτος πόλος εξουσίας... και το κακό συναπ...
- Mondex - το βιοτσιπ είναι έτοιμο!
- Ελληνική η Μακεδονία; ... Πρός Θεού !!!
- Το μυστικό σε περίπτωση ληστείας σε ΑΤΜ
- Η Ελληνική Μπλογκόσφαιρα μου θυμίζει τον στρατό
- ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ «ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ» ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΣΟΒΟ ΜΕΣΩ CNN
- Ρώσοι επιστήμονες βρίσκονται ένα βήμα από την δημι...
- Goo OS Το νέο λειτουργικό της Google
- Παρουσίαση των ευρημάτων Ελλήνων αρχαιολόγων στη ν...
- Αχ αυτή η Ελλάδα | Save the Greek Forests!
- Η διαφορά μεταξύ Web Designer και Πραγματικού χρήστη.
- Ο κώδικας του original Sim City για το κοινό
- Το αυτοκίνητο του μέλλοντος
- ► Ιανουαρίου ( 2 )
Change The World
Ντοκιμαντέρ
Popular Posts
-
Ζούμε πάνω σε έναν πλανήτη που δημιουργήθηκε πριν από 4,5 δισεκατομμύρια χρόνια και ταξιδεύει στο διάστημα σε έναν διαρκή χορό γύρω από το...
-
Και λέω δυστυχώς γιατι αν ήμουν, το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω θα ήταν να μπω στο http://www.petitiononline.com/DepMd125/petition.html...
-
Ξεκινώντας σήμερα για να πάω στην δουλειά ένιωσα πιο κουρασμένος από το συνηθισμένο. Τώρα που το σκέφτομαι, έχω καιρό να ακούσω κάποιον να λ...
-
Είκοσι ένα χρόνια και δύο μήνες μετά! Aπό τον Ιούνιο του 2008, το ΚΛΙΚ ξεκινάει το καινούργιο του ταξίδι χωρίς υποχρεώσεις και χωρίς υποσχέσ...
-
Την απλοποίηση της ελληνικής γραφής ζητά ο κύπριος ευρωβουλευτής Μάριος Ματσάκης, με σχετική εισήγηση που υπέβαλε προς τον υπουργό Παιδείας...
-
Ο Πύργος στο βάθος σας θυμίζει κάτι?????
-
Από που να ξεκινήσει κανείς.......Θα προσπαθήσω.... Τα πράγματα είναι απλά...δύσκολο όμως να τα περιγράψεις σε ένα μικρό άρθρο. Λοιπόν α...
-
«Η άγνοια είναι η ρίζα από όπου προέρχονται όλα τα κακά» Πλάτων . Έχω φτάσει σε μια φάση της ζωής μου, που αυτή η φράση περνάει καθημερινά α...
-
Το όνομά μου είναι William και ενδιαφέρομαι για την κοινωνία. Είμαι φοιτητής κοινωνιολογίας και εργάζομαι στην φιλανθρωπία. Για πολλά χρόνια...
-
The European Union In 1957, the European Economic Community (European Common Market) was formed, which in 1992 changed its name to the ...
Video
Ads
Από το Blogger.
21 σχόλια :
Για του λόγου το άληθες, το συγκεκριμένο post είναι ανεβασμένο εδώ και 1 ώρα και κανείς δεν εχει σχολιάσει, εκτο αν έπιασε η παράκληση του Υ.Γ 3 :)
Ήρθα μέσω του λινκ του 'Ανεμου, διότι μου φάνηκαν ενδιαφέρουσε ςοι ερωτήσεις:
1. Μπορεί η ελληνική Μπλογκόσφαιρα να ξεφύγει από την κατάρα, την μιζέρια και τον εξευτελισμό που καθημερινά όλοι μας βιώνουμε στην ελληνική πραγματικότητα;
Φυσικά και μπορεί. Αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς είναι αποκλειστικά στο χέρι μας (δεν προβλέπεται... έξωθεν βοήθεια ή θεϊκή φώτισις).
2. Μπορούν οι μπλόγκερς να μην μιμούνται τα λαμόγια της ενημέρωσης;
Ασφαλώς, και έχουν αποδείξει ότι το μπορούν.
3. Μπορούν οι έλληνες μπλόγκερς να πάψουν να αντιμετωπίζουν τα blog ως κάποιου είδους επανάστασης απέναντι στο κατεστημένο χωρίς να δημιουργούν ένα νέο κατεστημένο;
Χμμ... δύσκολα τα πράγματα εδώ. Έχει ήδη δημιουργηθεί ένα star system που βασίζεται στις νοοτροπίες κοπαδιού που επικρατούν στη μπλογκόσφαιρα. Όπως και εκτός αυτής, υπάρχει πολύς κοσμάκης που του αρέσει να ποδηγετείται, να χειροκροτά και να σχολιάζει εν χορώ χαζοχαρούμενα ποστ με ακόμη πιο χαζοχαρούμενο τρόπο.
4. Μπορούν αυτοί που το παίζουν «έμπειροι» να συνεισφέρουν πραγματικά και όχι να κράζουν αυτό που δεν ταιριάζει στην δική τους ιδέα για επανάσταση;
Όχι. (Πλην ελάχιστων εξαιρέσεων.)
5. Υπάρχει περίπτωση ποτέ, να ξεφύγουμε από την ξεφτίλα της ελληνικής πραγματικότητας δημιουργώντας μια πιο ουσιαστική – έστω και εικονική – πραγματικότητα;
Ναι. Με τις προϋποθέσεις της απάντησης στην παρόμοια πρώτη ερώτηση.
6. Με αφήνετε καλοί μου άνθρωποι να λέω, ότι θέλω και όποτε θέλω ακολουθώντας τους κανόνες ηθικής και αξιοπρέπειας που εγώ με το μικρό μου μυαλό καταλαβαίνω, χωρίς να με κάνετε ρόμπα προς δική σας ικανοποίηση;
Ασφαλώς.:-)
Αυτό ακριβώς είναι που με θυμώνει με την όλη κατάσταση "Χμμ... δύσκολα τα πράγματα εδώ. Έχει ήδη δημιουργηθεί ένα star system που βασίζεται στις νοοτροπίες κοπαδιού που επικρατούν στη μπλογκόσφαιρα. "
Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά τι μπορούμε να κάνουμε; ειδού η απορία.
Tίποτα πέρα του να παραμένουμε αξιοπρεπώς εκτός κοπαδιού. Χωρίς όμως να γινόμαστε και λύκοι, δηλαδή περιθωριακοί.
Μιλώντας δε για αξιοπρέπεια παρατήρησα οτι απο το Buzz αφαιρέθηκαν τα links προς αυτο το post! απίστευτο!!!
Μήπως να φτιάξω ένα banner που να λέει "σώστε την ελληνική μπλογκόσφαιρα απο τους έλληνες μπλόγκερς"; χαχα
Νίκο, σου εξήγησα γιατί το ποστ (οπώς και άλλα 2) βγήκε από την κεντρική σελίδα του buzz (αυτομπαζάρισμα x 5). Το επαναφέρω, αλλά please ας τηρούμε από δω και πέρα το πνεύμα του savoir buzz =)
Μια γενική ματιά στη μπλογκόσφαιρα δείχνει ότι οι ερωτήσεις του ποστ είναι λογικές. Όσο μεγαλώνει αυτό το φαινόμενο, τόσο δυσκολότερο θα είναι "να ξεφύγει από την ελληνική πραγματικότητα." Αλλά η γενική ματιά χάνει πολλά εξαιρετικά ελληνόφωνα μπλογκ. Λίγο ψάξιμο θέλει. Blog on
Και στο internet υπάρχουν καλοί και κακοί, καλοθελητές και κακοθελητές,ανόητοι και έξυπνοι, με λίγα λόγια ότι υπάρχει στην καθημερινότητα υπάρχει και το internet και κατ' επέκταση και στα blogs. Εγώ συμφωνώ μαζί σου αλλά άποψη μου είναι όποιος σου κάνει κακόβουλο σχόλιο με σκοπό να σε ξεφτυλίσει και όχι να κάνει παρατήρηση ουσίας αγνόησε τον και συνέχισε να γράφεις αυτά που πραγματικά νιώθεις και σε εκφράζουν. Μαλάκες υπάρχουν παντού. Απλά στην Ελλάδα υπάρχουν σε υπερβολική δόση. Καλή τύχη με το blog σου.
Αυτό που λέει ο hackaday στο blog του "ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΙΡΕΤΕ! ΟΠΟΙΑ ΚΟΥΦΑΛΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΩΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ...", είναι τουλάχιστον ειλικρινές και με σαφήνια, και στην τελική ακόμα και ο κακόβουλος ή ο ηλίθιος μπορει να το καταλάβει (χμμ...ίσως). Όσο δε για την υπερβολική δόση και εκεί εχει δίκιο. Ισως οι aggregators να πρέπει να βρουν ενα καλύτερο τρόπο ταξινόμησης,δεω ξέρω.. για να είμαι ειλικρινής δεν πιστεύω οτι φταίνε οι aggregators αλλα μάλλον εμείς οι Έλληνες που μαθαίνουμε απο νωρίς πως να είμαστε λαμόγια. Που να τολμήσει κανείς να ξεστομίσει λεξεις όπως ήθος, τιμή, αξίες κλπ, θα τον πουνε ή γραφικό ή φασίστα.
Και Γιώργο sorry που στο λέω αλλά όπως σχολιάζει ο Γεράσιμος παραπάνω, θα παρατηρήσεις ότι τα blogs που συνήθως ψηφίζονται ώστε να πάρουν πάνω από 5 votes και να τα δει ο κόσμος βγαίνουν συνήθως από αυτό το star system και την παρέα του. Εγώ ως χρήστης διαβάζω νέα posts και κάποια τα ψηφίζω. Τα περισσότερα όμως λόγω του ότι δεν ανήκουν σε αυτή την κλίκα των blogs πάνε χαμένα.
καλησπέραα:-)
χαρά νιώθω με το που είδα να μπαίνουν αυτά τα ερωτήματα. Ευτυχώς :-)
στα ερωτήματα μιά συνοπτική απάντηση:
κόμματα, χρήμα και μμε φυσικό είναι να θελουν να επενδύσουν στο νέο δημόσιο λόγο των δικτύων. Πιο σωστά : θέλουν να ποδηγετήσουν.
Παρ όλα αυτά, το ενδιαφέρον βρίσκεται ακριβώς σε οτιδήποτε μένει έξω από τα κόμματα χρήμα και τα μμε.
Η έκφραση που δεν προσαρμόζεται στα σενάρια της κονόμας -οπως σωστά λες- είναι και ο νέος δημόσιος μας λόγος. Η νέα μας ιστορική στιγμή προσαρμόζεται πάρα πολυ δύσκολα σε εκπομπές στο ραδιο & τιβι, σε άρθρα στις εφημερίδες και είναι έξω απο τη ταμπέλα "οι μπλόγκερς".
και νομίζω πως βρίσκω αρκετά τέτοια παραδείγματα:
- όταν κάποια άγνωστα πρόσωπα συντονίζονται στο διαδίκτυο, με εκφράσεις που ΔΕΝ εκτελούν κάποιες προγραμματισμένες αναπαράστασεις και είναι αλλεργικοί σε εκπροσώπους γκουρου και αυθεντίες. Που δεν επαναλαμβάνουν το hi-fi σήμα "his master's voice".
- όταν σε δικτυακές επικοινωνιακές διαδικασίες, άγνωστοι συμπίπτουν αναμεταξύ τους χωρίς να εκτελούν προγραμματισμένους -γιά τη κονόμα & το κομμα- τρόπους συμπεριφοράς. Έστω και πρόσκαιρα.
Όταν μπρος στην απαίτηση για απρόσκοπτη επικοινωνία οι "συμμετέχοντες" βάζουν σε κριτική, τις προδιαμορφωμένες δομές της προσωπικότητας, της κοινωνίας, της γλώσσας και της επιστήμης. Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία.
- η επικοινωνία που πριν απ' όλα βάζει σε κριτική τις αναπαραστατικές δομές της έκφρασης, είναι μια επικοινωνία δυναμική και απρόβλεπτη.
Η εποχή οπου οι πολίτες "παραδινόντουσαν" σε πνευματικές ελίτ - εκπροσώπους, αντιπροσώπους, αξιόλογα παραδείγματα, διευθυντές, προέδρους, διαμορφωτές κοινής γνώμης κλπ, -δεκαετίες '20 '70 -, είναι παρελθόν.
Ευτυχώς.
Σήμερα η αναγόρευση της "ελίτ" απουσιάζει γιατί η γνώση που παράγεται άμεσα μέσα στις οριζόντιες σχέσεις, καταργεί τη γλώσσα του "δούλου".
πάει να πεί πως οι "αναμεταδόσεις" που βλέπουμε :διαδίκτυο - κομματα - μμε, είναι πασίγνωστο πως γίνεται για τη κονόμα και δεν περιμένουμε τίποτε το ενδιαφέρον να ακουστεί εκεί. Ισα ισα, περιμένουμε το παρωχημένο, το ξύλινο και το πορνο-κιτς.
Οι ερωτήσεις σου είναι θεμιτές σε επίπεδο νέου blogger που ψάχνει. Κάποιες από αυτές είναι απαντημένες, κα΄ποιες άλλες θα είναι διαφορετικές για σένα και διαφορετικές για μένα.
Ας πούμε τα blogs δεν είναι επανάσταση από μόνα τους. Η χρήση τους είναι που τα κάνει επανασταστικά ή μη.
Κατηγορείς τη μπλογκόσφαιρα ότι έχει δημιουργήσει ένα σταρ σύστεμ και ότι λειτουργεί σαν ένα κοπάδι και από ότι βλέπω χρησιμοποιείς εργαλεία του σταρ σύστεμ για να γίνεις κομμάτι του, με αμφιβόλου ηθικής μεθόδους (αυτομπαζάρισμα).
Προφανώς δεν σ' αρέσει το κατεστημένο αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέλεις να είσαι κομμάτι του. Άρα στην ερώτηση 3 ξέρεις ήδη την απάντηση.
Επ' ευκαιρίας, εδώ παρπέμπει λινκ blogger που σύμφωνα με τα λεγόμενά σου ανήκει στο κατεστημένο.
Ναι υπάρχουν σκουπίδια εκεί έξω αλλά εξαρτάται τι διαλέγεις να διαβάσεις. Αν αυτά που γράφεις λένε κάτι στους άλλους, θα σε "ανακαλύψουν" και θα πάρεις αυτό που θέλεις.
Αν θέλεις να είσαι όμως ειλικρινής με τον ευατό σου ρώτα τον εαυτό σου, "Γιατί γράφω στο blog μου" η απάντηση που θα δώσεις στον εαυτό σου θα σου δώσει απαντήσεις και για τις άλλες ερωτήσεις
Argos, καταρχήν δεν έγινε αυτομπαζάρισμα, απλά δουλεύουμε 20 άτομα στην ίδια εταιρεία και χρησιμοποιούμε το ίδιο IP, τα votes παρεμπίπτοντος ήταν 4, οπότε άσε την ηθικολογία.
Και δεύτερον ο Anemos επέλεξε από μόνος του να βάλει το link για το ποστ , δεν έχουμε μιλήσει ποτέ, απλά ίσως θεώρησε ότι θα έπρεπε να το δουν και άλλοι και μπορεί κατά την γνώμη τη δική σου να ανήκει σε κάποιο star system αλλά όχι κατά την δική μου ( μπορεί για μένα να ανήκει στην ντουζίνα που αναφέρω στο post). Και γράφω στο blog μου γιατί μου αρέσει να γράφω και γιατί αγαπώ τον παγκόσμιο ιστό και αυτά που μπορεί να προσφέρει σε όλους μας αν χρησιμοποιηθεί σωστά.
Για να σε βοηθήσω δε να καταλάβεις φίλε Argos τι εννοώ, κοίτα τι έγραψε κάποιος ως σχόλιο στο buzz " από Athinaios
Μια καλή λύση, θα ήταν αυτό το παιδάκι να σταματήσει να διαβάζει ελληνικά μπλογκ. Μου θυμίζει το ανέκδοτο με το γέρο στο φαρμακείο που αγόραζε ένα κουτί προφυλακτικά μαζί μ' ένα κουτί δραμαμίνες μέχρι που την πολλοστή φορά που έγινε αυτό, αγανακτισμένος ο φαρμακοποιός, τον ρώτησε: " Τι γαμείς, αφού σε ζαλίζει;"
Καταρχήν αναφέρεται σε ποιον ως "το παιδάκι"; μάλλον κάποιο λάθος έχει γίνει θα περιμένω να το διορθώσει ή θα ακολουθήσω την συμβουλή του Γεράσιμου για χαμηλό προφίλ.
Μετά περίεργο δεν σας φαίνεται, πώς γίνεται να μιλάει έτσι για κάποιον που δεν τον ξέρει; ΑΑΑΑ!! τώρα το κατάλαβα κάνει πλακίτσα μωρέ για να το δουν οι φίλοι του και να χαρούν όλοι μαζί! εντάξει συνεννοηθήκαμε τώρα.
Δυστυχώς πρέπει να παραδεχτούμε πως η ελληνική κοινωνία είναι μια κοινωνία με πολύ χαμηλό επίπεδο, χωρίς κουλτούρα, χωρίς παιδεία, χωρίς κοινωνικά οράματα. Όλοι ή τουλάχιστον οι περισσότεροι ερχόμαστε από ένα διαλυμένο σύστημα εκπαίδευσης εδώ και πολλά χρόνια τώρα - είμαι 37 - και μέσα στην γενικότερη ξεφτίλα ενός κράτους που δεν σέβεται τον πολίτη και δεν τηρεί ούτε στοιχειωδώς τους νόμους που θεσπίζει όλοι λίγο ως πολύ έχουμε μετατραπεί σε χαιρέκακα ανθρωπάκια που πιο πολύ θα χαρούμε να την "πούμε" στον άλλον παρά να απασχοληθούμε με αυτά που έχει να πει.
Όπως όλα λοιπόν στην χώρα μας, έτσι και εδώ είναι σαν να ψάχνεις βελόνα στ’ άχυρα όταν αναζητάς κάτι εκτός μιζέριας και επιφάνειας μιας και αυτά, μαζί με την λαμογιά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της ελληνικής κοινωνίας.
Δυστυχώς το σύστημα κάπως πρέπει να οργανωθεί, όπως θα περίμενα να πει ένα τεχνοκράτης που θέλει να κρατήσει το πετυχημένο του aggregator σε «τάξη». Όμως αντί εμείς να κοιτάμε την ουσία των απόψεων που εκφράζονται κοιτάμε αν ήρθαν από το ίδιο IP.
Και ρωτώ, κριτική σκέψη δεν υπάρχει; συμφωνώ με τους κανόνες αλλά για μένα πιο μεγάλη αξία έχει μια σωστή άποψη ή προβληματισμός που παίρνει votes από το ίδιο IP, παρά δεκαπέντε μπούρδες που έρχονται από διαφορετικά IPs.
Ποιος τώρα το κρίνει αυτό? Η τριχοτόμηση του «όχι» (Παύλος Τσίμας) εννοείται πώς είχε τουλάχιστον 6 votes και βάλε. Εμείς λοιπόν κρατάμε το κατεστημένο στην επιφάνεια και βρίσκεται σε συνάρτηση και συνέπεια με την ανύπαρκτη κουλτούρα και παιδεία μας.
Για να μην πω για το Ο τσεκουράτος Μάκης Βορίδης (Jungle-Report) που βρίσκεται στα 21 votes ένα post κάποιου 20άρι που πήγε την μαλακία που τον έδερνε παρακάτω και που κάποιος θυμήθηκε μετά από 30 χρόνια να μας δείξει πόσο κακός άθρωπος είναι ο Βορίδης.
Δυστυχώς είμαστε το ακριβές αντίθετο των προγόνων μας. Χωρίς να παράγουμε τίποτα, από βελόνα ως ΙΔΕΕΣ, κάνουμε το ποιό εύκολο κουτσομπολιό.
Antoine: Το τεστ δεν είναι ούτε το περιεχόμενο του ποστ (αλίμονο αν αρχίσουμε να εφαρμόζουμε τους κανόνες βάσει προσωπικού γούστου), ούτε οι IP όσων το ψήφισαν. Είναι η διάθεση του καθενός μας να προσφέρει σε έναν δημόσιο χώρο τουλάχιστον όσα παίρνει (ή προσδοκά να πάρει) από αυτόν. Αν κάτι "πάει στραβά στην ελληνική κοινωνία", υποπτεύομαι ότι είναι αυτό ακριβώς.
Μεταξύ σας, έχετε μπαζάρει 20 ποστ. Και τα 20 είναι από αυτό εδώ το μπλογκ. Αν δεν συμφωνείτε ότι η αυτοπροβολή (ως κύρια χρήση) κάνει ζημιά σε ένα χώρο σαν το buzz, ας το συζητήσουμε. Αν συμφωνείτε, πείτε μου πώς προτείνετε να την αντιμετωπίσουμε.
Yorgos μα και βέβαια μας αρέσει το buzz!!! και πάρα πολύ μάλιστα. Αυτό που λέω είναι πως αν κάτι κρίνεις ενδιαφέρον ως ιδιοκτήτης του buzz πχ ή κάποιου αντιστοιχου aggregator τότε είναι δυνατόν να μην δέχεσε πως σε ένα IP αντιστοιχούν περισσότερα από ένα άτομα?
Είναι σαν να λές πως μια τιβι την βλέπει μόνο ένας. Προτείνω πέρα από τα IP να βάλεις μέσα και το προσωπικό σου στοιχείο της κρίσης και να εφαρμόζεις ανάλογα με το δικό σου αισθητήριο πια buzzes ακόμα και αν προέρχονται από το ίδιο IP πραγματικά αξίζουν και πρέπει να μετράνε.
Πιστεύω πως αυτό θα δώσει και τον προσωπικό χαρακτήρα σου στο buzz που σε άλλους θα αρέσει και σε άλλους όχι αλλά τουλάχιστον δεν θα είναι το κριτήριο απλός βασισμένο στο IP.
Άσε που υπάρχουν προγράμματα που κρύβουν τα IPs και αν θέλει κανείς μπορεί να κοροϊδέψει το κριτήριο αυτό.
Επειδή νιώθω να εγκαλούμαι εμμέσως πλην σαφώς από τον κύριο Antoine για το buzzάρισμα που έκανα στο Jungle Report, να θέσω τα εξής:
1. Buzzάρω αυτό που πιστεύω ότι αξίζει να προωθηθεί, ένα Buzz στο Buzz-reality δεν αντιπροσωπεύει όλο το Buzz-reality. Ο καθένας κρίνει αν αξίζει ή όχι μία πρόταση για buzz.
2. Στο δικό μου λογαριασμό στο Buzz-reality υπάρχουν μέχρι τώρα 12 προτάσεις μου, η χειρότερη επίδοση είναι 1 ψήφος και η καλύτερη 27 ψήφοι (για το xamogelaste). Δεν είναι όλες οι πτάσεις μου αποδεκτές από το σύνολο, όπως και συμβαίνει σε όλα τα μέλλη του Buzz.
3. Επειδή ο κύριος Antoine χρησιμοποίησε μια έκφραση για "20άρη μαλάκα", του απαντώ ότι στα μπλογκς δεν ζητάω πιστοποιητικά ηλικίας, πολιτικών φρονημάτων και κυρίως προσωπικότητας και ιδιωτικής ζωής (αυτό για τα περί "μαλάκα"). Όταν διαβάζω κάτι που αξίζει να διαδοθεί, το προτείνω. Από κει και πέρα, η χρήση της συγκεκριμένης έκφρασης και η απαξίωση του Buzzing ακύρωσε όλο το παρόν ποστ κι επιβεβαιώνει πως οι αρνητικοί προβληματισμοί του, γυρίζουν ως μπούμερανγκ στον/στους συντάκτη/ες.
4. Στο πολιτικό σκέλος της δημοσίευσης του Jungle Report, αναφορικά με το τι μας νοιάζει τι έκανε ο τάδε πριν 30[sic] χρόνια, απαντάμε στον Antoine ότι με τη λογική αυτή δεν μας νοιάζει τι έκανε ο Χίτλερ πριν 60-70 χρόνια οπότε καλός είναι και ο ναζισμός σήμερα.
5. Όσον αφορά τους γενικότερους προβληματισμούς του ποστ, μου θυμίζουν εκείνα τα παρωχημένα πλέον άρθρα κάποιων δημοσιογραφίσκων πριν 2-3 χρόνια, τότε που προσπάθησαν να βάλουν χέρι στα μπλογκς. Την καλύτερη απάντηση σάς την έδωσε ο Αθήναιος: Μια καλή λύση, θα ήταν αυτό το παιδάκι να σταματήσει να διαβάζει ελληνικά μπλογκ. Μου θυμίζει το ανέκδοτο με το γέρο στο φαρμακείο που αγόραζε ένα κουτί προφυλακτικά μαζί μ' ένα κουτί δραμαμίνες μέχρι που την πολλοστή φορά που έγινε αυτό, αγανακτισμένος ο φαρμακοποιός, τον ρώτησε: " Τί γαμείς, αφού σε ζαλίζει;"
PS. Όσον αφορά τα κολπάκια και τα μαθήματα με τις ΙΡ, εμείς δεν είμαστε τόσο χτεσινοί στο νετ όσο νομίζετε.
JustAnotherGoneOff μη το παρεξηγείς το παιδί.
Απλά ξεβράκωσαν τον βουλευτή του και πειράχτηκε.
That's all..
Σχετικά με τις μπούρδες του Ανώνυμου δεν ασχολούμαι. Του συνιστώ πρώτα να αποκτήσει όνομα και μετά να λέει έστω και βλακείες. Όσο αφορά τον JustAnotherGoneOff. Με το γεγονός ότι ένιωσε την ανάγκη να απολογηθεί δείχνει πάρα πολλά. Πάμε παρακάτω γιατί βαριέμαι να γράφω σε τοίχους.
αναρωτιεμαι λιγο ποια μπλογκ διαβαζει ο γραφων και λεει αυτα που λεει. Οταν υπαρχουν τοσες χιλιαδες μπλογκ, σιγουρα θα βρεις μερικα σε καθε στυλ. Αλλα η γνωμη μου ειναι οτι τα 5-10-20 σοβαρα μπλογκ προσφερουν πολυ πιο ανοιτχη και ενδιαφερουσα ενημερωση απο τα εντυπα ή τηλεοπτικα ΜΜΕ.
S G ισως τελικά τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα ο γραφών όπως και πολλοί άλλοι σχηματίζουν τέτοια άποψη λόγω των blog aggregators.
Επειδή δείχνουν θέματα τα οποία ψηφίζει ο κόσμος ο οποίος δεν είναι και ο πιο μορφωμένος που υπάρχει.
Π.Χ. το συγκεκριμένο post μπορεί μεν να έχει μόνο 5 buzz αλλά τα σχόλια και οι άνθρωποι που ασχολήθηκαν με αυτό είναι πολλοί περισσότεροι από άλλα posts που παρόλο που έχουν πιο πολλά buzz δεν έχουν κανένα σχόλιο.
Δηλαδή κανείς δεν μπήκε στο κόπο να γράψει το παραμικρό.
Δημοσίευση σχολίου