9/22/2009
O Will Dixon στην Πλατεία Τραφαλγκαρ στο Λονδινο.

Το όνομά μου είναι William και ενδιαφέρομαι για την κοινωνία. Είμαι φοιτητής κοινωνιολογίας και εργάζομαι στην φιλανθρωπία. Για πολλά χρόνια τώρα έχω συνεργαστεί και δει πολλούς άστεγους νέους, άρρωστους και σε μειονεκτική θέση στην κοινωνία στην οποία ζουν. Νωρίτερα αυτό το χρόνο προσπάθησα να διαμαρτυρηθώ για αυτό που τώρα πια πιστεύω ότι είναι η αιτία αυτού και των άλλων κοινωνικών δεινών, είτε πρόκειται για εγχώριο ή παγκόσμιο επίπεδο. Η αιτία αυτή πιστεύω ότι είναι ο καπιταλισμός και ευρύτερα το νομισματικό σύστημα της διανομής των πόρων.

Κατά την G20 δεν μας επιτρέπεται να μιλήσουμε. Για αυτή την ώρα που μου δόθηκε η ευκαιρία, για την οποία είμαι ευγνώμον, σκοπεύω προβώ σε μια δήλωση. Είμαι ένας μορφωμένος κοινωνικός στοχαστής, η διαμαρτυρία μου θα έχει μόνο σκοπό να προκαλέσει σκέψη, εγώ ο ίδιος διαχωρίζω τη θέση μου με οποιαδήποτε μορφή βίας ή αναρχία ως μέσο για να ακουστείς. Το σχέδιό μου είναι πολύ πιο δημιουργικό ... και ελπίζω για σένα, διασκεδαστικό! Σας παρακαλώ να έρθετε και να δείξετε την υποστήριξή σας για την τόσο αναγκαία επανεξέταση του πώς μπορούμε να διευθύνουμε την κοινωνία στην οποία ζούμε.

4 σχόλια :

hackaday είπε...

Επιτέλους έδωσες σημεία ζωής. Welcome back...

Nick Fassolas είπε...

Ευχαριστώ φιλαράκο. Δυστυχώς το σύστημα κλέβει απο όλους μας πολύτιμο χρόνο που θα μπορούσαμε να διαθέσουμε για ενδιαφέροντα πράγματα.
Ετσι προσπαθω, όποτε μπορώ, να παίρνω πίσω τον χαμένο μου χρόνο και να ποστάρω.
Σε παρακολουθώ πάντως.
Εχω κι εναν φίλο πανω στην ξάνθη αλλα αυτα θα τα πουμε με e-mail.
Να σαι καλα

hackaday είπε...

Βασικά είμαι από Σέρρες και όχι από Ξάνθη αλλά αν ο δρόμος σου περνάει καμιά φορά από εδώ στείλε ένα μύνημα...

Antoine είπε...

Το βιντεάκι δεν το κατάλαβα καθόλου όμως!

Δείτε Επίσης:

Popular Posts

Video

Ads

Από το Blogger.

Multimedia Updates