7/04/2008

Το ρομπότ, αποκαλούμενο κ. Asahi, άρχισε το διεθνή γύρο του από το Selfridges στο Λονδίνο, σερβίροντας σφηνάκια της παγωμένης μπίρας Asahi στους σοκαρισμένους αλλά γεμάτους περιέργεια πελάτες - με ένα ρομποτικό χαμόγελο.

Κατασκευασμένος στην Ιαπωνία χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό ρομποτικής και ηλεκτρικής κινητικής, ο κ. Asahi μπορεί να σερβίρει τις μπίρες σε λιγότερο από δύο λεπτά, κατεβάζοντας κατά 13 λεπτά το μέσο όρο αναμονής του πελάτη!

Πάρα το μεγάλο επίτευγμα της τεχνολογίας πολλοί Μπάρμαν εξέφρασαν την ανησυχία τους, άλλοι επαγγελματίες του χώρου υποστήριξαν ότι δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν από κάποιον που δεν μιλάει και δεν φλερτάρει με τους πελάτες.

Άντε και σε λίγο καιρό ρομπότ bloggers!

1 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Στο τέλος, ίσως και να γίνουμε υπηρέτες των ρομπότ. Δεν είναι κακό πράγμα η τεχνολογία, όπως και η ρομποτική. Όμως, κάπου η ανθρώπινη επαφή αν υποκατασταθεί, από ένα μηχάνημα, τότε τα πράγματα αλλάζουν. Το λέω, γιατί, πολλοί πάμε και πιάνουμε κουβέντα με τον μπάρμαν, ή μας αλλάζει τη διάθεση ένα χαμογελαστό και ευδιάθετο πρόσωπο. Αυτά μπορούμε να τα βρούμε σε ένα ρομπότ; Σε ορισμένα επαγγέλματα, το στοιχείο της ανθρώπινης επαφής είναι απαραίτητο.
Με αγάπη πάντα
Max

Δείτε Επίσης:

Popular Posts

Video

Ads

Από το Blogger.

Multimedia Updates